27.9.2016

#1 Sunnuntai cup

Moikka! Tässä postauksessa kerron sunnuntaipäivän cup estekilpailusta. Kilpailuun osallistui siis vain sunnuntairyhmäläiset.

Minä menin Santtu nimisellä hevosella. Santtu oli vähän villinä.
Alku meni ihan hyvin, kiersi kaukaa vain puomipidikkeen. Pyrki eteenpäin ja jouduin sanomaan koko ajan prr. Sitten ruvettiin hyppäämään verkkahyppyjä.

Hyppy Santulla ilman villiintymistä <3!

Aluksi meni hyvin, mutta sitten kun Verona tiputti yhdeltä esteeltä puomin ja puomi kolahti maahan, Santtu villiintyi sitten siitä. Rupesi ryöstämään ja vetelemään pikkupukkeja, melkein olin jo maassa silloin, mutta onneksi sain hänet kuriin. Seuraavat kerrat meni hyvin.

Kisan aika!
Olin kolmantena radalle menossa. Menin ensin ravia ensimmäiselle esteelle ja siitä sitten jatkettiin laukkaa seuraaville. Välillä Santtu yritti ryöstää, mutta ei paljoa. Hiljensi kun pyysin.
Kunnes päästiin viimeiselle esteelle, Santtu hyppäsi etujaloilla, mutta takajaloilla vain juoksi esteen läpi. Eli 4vp (virhepistettä).

Kun kaikki olivat ryhmässämme hypänneet radan, menimme omalle kentällemme loppukäynteihin (hyppäsimme estekentällä). Tulimme alas selästä ja talutettiin hevoset talliin.
Kun olin hoitanut Santun, menin takaisin katsomaan hyppyjä. Stellan ja Sannan radan jälkeen, minä, Sanna ja Ella saimme pullat Stellalta! Ella oli siis kuvaamassa meitä.
Ratani jälkeen.

Kaikkien radan jälkeen oli palkintojen jako. Sijat: 1. Stella - Omega, 2. Sanna - Rocky, 3. 4. 5. oli joitain muita henkilöitä. Onnea tytöt 1 ja 2 sijasta! Minä sain kunniamaininnan siitä, että menin ilman lämmittelyä villillä hevosella :D. Siihen kisat sitten loppuivat.

Kiitos kun luit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti