28.9.2016

#3 10 sanaa, 10 kuvaa

Moikka! Teen tälläsen 10 sanaa, 10 kuvaa -haasteen. Eli ideana on siis laittaa jokaisesta sanasta yksi kuva ja (jos haluaa) laittaa siihen joku teksti, joka kertoo mitä kuvassa tapahtuu yms.
Ymmärrätte kyllä kun luet tämän postauksen.

Sanat ja tämä haaste on inspiroitu Rositan omasta blogista.
Osiin näistä sanoista oli vaikea keksiä teksti ja ylipäätänsä kuva, toivottavasti näistä saa selvää ja on kiva lukea!
Aloitetaan!

ELÄMÄ

Eli tässä kuvassa on FanFar niminen heppa, 
ja hän oli mun lemppari silloin kun se vielä eli.
Elämä menee eteenpäin.

MENETYS

Tässä kuvassa on mä ja Hissukka.
Hissu oli mulle rakas ja hoidin sitä 1 1/2 vuotta <3.
Menin sillä ekaa kertaa esteen yli ja ekaa kertaa laukkaa.

RAUHA

Otin tän kuvan, koska tässä kuvassa on mun mielestä
rauha <3.

KULTAINEN

Tää poni oli ihan kultaa <3. Sen luonne oli täyttä kultaa!

AURINGONLASKU

Tässä kuvassa aurinko oli jo laskemassa <3. 
(vaihdoin sen auringonnoususta auringonlaskuksi)

SANATTOMUUS

En voi sanoin kuvailla kuinka ihana tää poni oli!

YSTÄVYYS

Tää kuva on Aurinkolaukka leiriltä ja mä ystävystyin siellä moneen poniin ja ihmiseen!

 ONNI

Tässä ollaan Apassionatassa. Ja onni on, että pääsin sinne!

ODOTUS

Odotan, että pääsen taas tonne ihanalle leirille ja ton 
ihanan ponin selkään!

Kiitos kun luit! Laita mulle joitain postaus ehdotuksia.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti