13.12.2017

#21 Rakkaalle Joulupukille

On jo 13. päivä joulukuuta! Jouluaatto on jo ensi viikolla. Olen muuten varannut Jouluaatto katrilliin Tompan. Katrilli siis järjestetään meidän tallilla joka Jouluaatto.
Mutta asiaan, päätin nyt siis kirjoittaa joululahja-toivelistan rakkaalle Joulupukillemme. Kaikki tässä ei ole hevosaiheisia toiveita.

Postauksen nyt parilla kuvalla kuvittaa Mimmi   ...ja minä.
1. Uusi objektiivi.
Haluaisin uuden objektiivin kameraani, koska nykyiseni on ostettu käytettynä ja minun täytyy tarkentaa siinä manuaalisesti. Eli siis toiveena olisi aivan kaupan hyllystä suoraan tullut objekti, jossa voisin tarkentaa automaattisesti.
2. JBL kaiutin.
Minun on jo pitkään pitänyt ostaa kaiutin ja nimenomaan JBL kaiutin, kun niistä olen kaikkea hyvää kuullut. Ja ihan omaan huoneeseen olisi tullut, että äänentoisto olisi hieman parempaa kuin tietokoneen ääni.
3. Ratsastustunteja.
Ainahan on kiva mennä ratsastamaan, joten miksipä niitä ei toivoisi joululahjaksi!


4. Kaikki kaikessa-elokuva.
Olen äidinkielen tunnin johtamana lukenut Kaikki kaikessa-kirjan. Kaverini suositteli minulle tätä elokuvaa, joten ehdottomasti haluaisin nähdä sen!
5. Suklaata, tietenkin.
Mitä joulu olisi ilman suklaata? Tottakai toivon suklaata joululahjaksi! Onhan se niin hyvää.
6. Rahaa.
Noh, kaikkihan sitä haluavat.
7. Hyvää mieltä. 
Eihän kaikkien toiveiden tarvitse olla esineitä.

Wannabe cute, Noh onhan tää nyt aika söpö kuva
8. Yksisarvispuku. 
Kaverillani on tälläinen ja se on niin söpö! Toivoin tätä itseasiassa jo viime vuonna, mutta äitini ei ollut löytänyt tätä kaupasta. Ehkä tänä vuonna onni suosisi.
9. JBL kuulokkeet. 
Olen ihastunut JBL kuulokkeihin. Itse kutsun näitä kuulokkeita, mitkä kulkevat toisesta korvasta pään yli toiseen, mönttikuulokkeiksi, koska korvan päällä on sellainen möntti. Kuulokkeet tuntuvat todella mukavilta päässä.


10. The Sims 4 -peli pleikkarille.
Meille tosiaan ostettiin Playstation pari viikkoa sitten ja olen jo ennen sitä halunnut koneelle Sims-pelin. Nyt kun on pleikkari, on mahdollisuus ostaa se sille ja toivon sitä nyt joululahjaksi.
11. Just Dance 2018-peli pleikkarille.
Meillä on Wii:lle Just Dance 2014 ja haluaisin vähän uudempia biisejä. Tämä 2018 versio olisi siihen hyvä ja uusin!

Tässä oli minun joululahja toiveet. Toivottavasti pidit postauksesta! Kommentoi alas mielipide ja muita postaus ideoita.
Mukavaa joulun ja uuden vuoden odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti