13.10.2016

#6 Elämäni hevosaakkoset

Taas tällänen haaste, mut ei se mitää! Inspiraatio on Rositan blogista (kopsutus). Osaan näistä oli tosi vaikee keksii eli joissain ei sitten ole mitään :/.


A: Aamuvedet, mun mielestä se vaa on kivaa viedä vesiä hepoille,
kun ne oottaa siellä laitumella/karsinassa!

B: -

C: C-merkki, meen suorittamaan sen 5.11.2016!

D: -

E: Esteet, tykkään niistä!

F: FanFar, ihana polle, jolla menin useesti! :(

G: Gramaanit, menin niillä ekaa kertaa sunnuntaina Galialla.

H: Hissukka, mun ensimmäinen hoitoheppa <3 rest in peace :(

I: Ilo, on mun mielestä ilo olla just Tuomarinkylän ratsastusopistolla, eikä missään
muualla!

J: Joustinvyö, en oo vieläkää tajunnu mikä sen idea on.

K: Koirat, meijän tallilla on paljon koiria yleensä!

L: Liina, en oo koskaan juoksuttanu hevosia liinassa.

M: Martingali, yleensähä estetunnilla on martingali.

N: Nopeus, joskus hepat menee tosi nopeesti, varsinki maastossa mulla melkee aina!

O: Opetus, mä oon oppinu tosi paljon tässä 2 vuoden aikana, omasta mielestä
tuntuu et oon parempi ku 2 vuotta ratsastaneen pitäis..

P: Perusmerkki, en oo suorittanu sitä, opistolla ei suoritella yleensä merkkejä.

Q: Quarab, se on mun mielestä toosi kaunis hevosrotu!

R: Risteytysponi, hoidan meijän tallilla Pino ponia ja se on risteytysponi.

S: Santtu, meen yleensä Santulla.

T: Talvi, talvella ei ole kiva ratsastaa kylmässä.

U: Uittaminen, en oo ikinä uittanu, mutta haluisin kovasti!

V: Verona, kiva hyppy kaveri!

X: X merkki kentässä, kentällä/maneesissa on myös x kirjain.

Y: Ystävällisyys, suurin osa heppa ja kaikki hoitajat opistolla on mielestäni tosi ystävällisiä.

Z: -

Å: -

Ä: Äiti, mun äitiki ratsastaa.

Ö: -

3 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja blogi ylipäätänsä! Liityin lukijaksi :)

    Käy toki kurkkaamassa munkin blogi: liinaus.blogspot.com !

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus ja blogi ylipäätänsä! Liityin lukijaksi :)

    Käy toki kurkkaamassa munkin blogi: liinaus.blogspot.com !

    VastaaPoista